lördag

Hej!
Idag började vi dagen med lyxig frukost, jag gjorde amerikanska pannkakor! Det var så gott, barnen kom springandes nedför trappan när de kände att det luktade pannkakor! Douglas fick också en stor portion pannkakor:


Sen duschade vi och gjorde oss i ordning, till och med Douglas fick duscha även fast han inte skulle iväg på kalas. 
Klockan 13 var vi i Skillingaryd och firade min bror som har fyllt 40 år, det var en trevlig eftermiddag och mycket busande för kusinerna!


Nu är vi hemma sedan ett par timmar tillbaka. Elias kompis Riwer stod här utanför när vi kom hem och ville leka, först var de här en stund och lekte men nu har de cyklat hem till Riwer. Tänk att Elias är så stor nu så att han cyklar till sina kompisar själv. Han har till och med börjat gå hem själv efter fritids på eftermiddagarna!

Idag fick jag en födelsedagspresent av min svärmor. Jag fick ett presentkort på Akademibokhandeln, hon vet vad jag gillar♡

Nu ska vi ha lite lördagsmys!
Kram på er ♡

Kommentera här: