ta mig hem!

Har aldrig längtat hem såhär som jag gör nu. Jag skulle ärligt talat inte orkat med ett dygn till, speciellt inte i Hongkong. Det är såå mycket folk överallt, bilar överallt. Usch. Jag vill hem till Huskvarna och aldrig mer åka därifrån!
Jag saknar barnen, Douglas, huset, sängen (!), laga mat, tvättmaskin, ja allt.

Om lite mer än 1 timma får vi äntligen boarda planet som tar oss till Qatar. Sen därifrån hem till Sverige. 
Jag ska aldrig mer klaga på att det är mycket folk på A6, jag lovar!


Snart ses vi!
Kram ♡
1 Mamma:

skriven

Du är så välkommen hem, alla längtar efter er, Elias säger att du aldrig mer får åka utomlands, han längtar så. Många kramar, igår badade Elias, Maj ville inte där finns brännmaneter säger hon o i stugan vill hon heller inte bada där finns blodiglar. Haha

Kommentera här: