sköna sista semesterdagar

Snart är semestern slut för detta året. Det har varit en himla bra semester i år, bra och skön!

Nu den senaste veckan har vi haft lite småaktiviteter med barnen. Vi har fikat, lekt med kompisar, bowlat, spelat minigolf och cyklat. Vi har dessutom hunnit med flera grillningar och ganska mycket glassätande.
I morgon är det fredag, vilket betyder bytesdag. Nästa fredag när dom kommer hit så har Elias hunnit fylla 10 år. Helt otroligt, 10 år, minns bebistiden som om den var igår. Minns även graviditeten som om den var igår. Sommaren när jag väntade Elias var också sommaren jag fyllde 22 år. Det var en fruktansvärt varm sommar och jag hade en stor fläkt på stativ som jag släpade med mig vart jag än skulle.
Dessutom gick jag över tiden nästan 2 veckor. Hujedamej.

Här kommer lite bilder från veckan!


Kan avsluta inlägget med att jag inte ser fram emot att inte få sova hur länge jag vill, inte kunna göra vad jag vill, inte kunna slappa i soffan en hel dag med en bok. Åter till vardagen igen!

Kram ♡




Kommentera här: